Alla inlägg den 29 september 2008

Av Anna hasselblad - 29 september 2008 14:57



Hej! nu är det så att jag tänkte försöka mig på blogg.se.  det är riktigt snurrig sida men jag lär mig väl.



annahazelblejd.blogg.se

Av Anna hasselblad - 29 september 2008 11:13

Ja eller hur det nu stavas... har iaf fruktansvärt ont i magen. typ vid magsäcken.. Känns som någon vrider om allt i magen på mig kniper som tusan.. Har haft så här 2 ggr innan, Men då har jag kräkts osv. Men nu gör det bara så jävla ont. Har inte sovit en Blund i natt. Somnade kl 8 i morse sen vaknade jag av att hemtelefonen ringde, det var mamma så jag satt och surrade med henne tills nu typ. Så det blev inte mkt sova för mig inte..Men lika bra att kliva upp. Måste iväg och köpa fil lr ngt. Får e OM jag tar mig iväg dvs.tack och lov för samarin nu säger jag bara! det stillar lite granna... hm jag undrar vad det kan vara som får mig at bli så här.. Käkade pizza igår från Pinoccio, jag tror att det är ngt på som jag är extra känslig mot.. Men iaf jag ska sluta äta skärpmat.Inte för att jag äter det ofta men när jag väl äter det så är det ju alltid ngt med min mage som spökar... Ska börja laga riktig mat med grönsaker... man har ju blivit så bekväm nu men maten, man tänker inte alltid på vad man stoppar i sig. hah, och jag vägde mig här om dan och hade inte gått upp ngt=) vilken lättnad. ÄR så rädd för gå upp allt jag gick ner för ett år sen.SÅ jag borde skärpa mig ;P


Usch.. Nu gör det så där outhärdligt ont i magen igen=(¨ska iväg på ica och köpa mig en fil...

ps tack Emma för bebis sakerna <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards