Alla inlägg under augusti 2007

Av Anna hasselblad - 30 augusti 2007 17:13

jobb intervju idag. och jag tycker att det gick hyffsat bra..:) Hoppas jag får Jobbet,!!

Av Anna hasselblad - 29 augusti 2007 21:00

Utan dina andetag..


Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag


Av Anna hasselblad - 27 augusti 2007 20:44

Hallå


Håller på packar för fulllt här hemma. hoppas allt blir bra. Vill bara få det här gjort! har så mycket att tänka på min rekrot vill att jag ska komma in till skolan på Ons,och jag som nyss hade bestämmt för att heltids jobba. men nu vet jag inte alls hur det ska bli?!?:S blir så less. hatar att inte veta vad man ska göra. Bara gå och vänta. By the way, jag skiter  fulltsändigt i vad som inte är snällt mot maja lr inte. hon är värdens falskaste männsika. och jags tår för det och tycker att hela värden ska få reda på det!

Nu är det slut på sommar. Nu är det påväg att bli höst. det är bara 10 grader ute. och det är svin kallt=( vill inte ha vinter=(=(=(=(=(=(


Av Anna hasselblad - 17 augusti 2007 18:42

Hallå!


nu är det bestämt att dom ska ta lägenheten och vi börjar redan flytta i början av september:D och behöver dessutom inte betala första hyran förens i början på oktober.:) NIIIICE. Känns som allt börjar lösa sig :)

Surrar men Julia på msn. Saknar henne så mkt =(=( vill att Hon ska komma hem!!!!!!!!!!!!!!!! NU! suck, hehe. snart är helene här:D ska dricka lite vin med henne ikväll är det tänkt! =) hm , har suttit och surrat med Jessica johansson i 90 min i telefonen... HAHAH :) det var Kul att prata med dig gumman, Länge sen vi snacka med varandra.:P By the way, maja is the crap.;)  hahaha,


Nu ska jag dra.



Hejdååå!

Av Anna hasselblad - 17 augusti 2007 01:32

har nån som kanske vill hyra våran lägenhet nu, så vi kanske redan kan flytta den första september. Hoppas men det riktigt tajt med pengar kan jag lova. Kommer få betala halva hyran på gammla lägenheten, hela hyran på nya. plus massa andra utgifter.  så då kommer man väl leva på vatten och bröd en mån hahahaha:D nää Men inte mkt pengar blir det över inte!

men det Löser sig. Jag har lärt mig att allt löser sig. Oavsett hur illa det är så löser sig allting på ett eller annat vis. japp vad har man gjort idag då?.

inte ett skit. typ städat lägenheten tagit bilder på den, så dom nya som ska hyra får se. Det är ett par från Irland. fast tjejen är från Danmark och killen från malmö. det är dannes syrras killes kompis. Om du förstår vad ja menar;P Sen har jag Bråkat med Morsan och syrran. dom ska alltid lägga sig i i saker som dom inte har med att göra . Blir så sur! hatar verkligen nör folk lägger sig i. Lägger näsan i blöt där den inte ska vara!!! Usch.aja Just nu sitter jag med ett fotbad. haha tyckte att jag förkänade de .:P haha.  dagens låt - You and Me - Lifehouse. 

lalalalalaaaa. ska väl ta och sova nu. ska upp kl 8 i morgon och fixa o dona...



Ciaooo!

Av Anna hasselblad - 16 augusti 2007 17:32

jag blir så jävla irriterad!!!! kan jag få sköta mitt liv själv!! Måste folk lägga sig i , i mina val!! ÅÅÅH!

Av Anna hasselblad - 15 augusti 2007 14:30

Hejsan.


har inte alls mått bra dom 2 senaste dagarna=( usch. Känner mig jätte dålig feber har man också....Inte kul alls. väntar på att daniel kommer hem han är och handlar mat. sån tur att jag har honom,. nån måste ta hand om mig när jag är dålig. orkar knappt sitta här och skriva=P hehe.

Idag ska jag inte göra ett skit. bara ligga på soffan och Tycka synd om mig själv typ. Har tandvärk också. Kan man ha mer fel?  Men iaf jag har kollat på en hel del filmer nu dom 2 senaste dagarna. Igår tittade jag på Knocked up & 28 days later. och i förrigår kollade jag på The Holiday & evan all mighty & Grease. Det var sandra som tipsade grease och the holiday, fast grease har man ju sett innan men det var så länge sen så jag var sugen på att kolla på den igen:D hehe.  men men. Funder på äta ngt. har inte ätit något alls på denna dag:P

Puss & kram.

Av Anna hasselblad - 13 augusti 2007 14:57

Hallå Dagboken;D


Idag har jag inte gjort så mkt. vaknade rätt sent idag. =/ Och fuskat har jag gjort som fan med min diet..=/ men det är så svårt att äta det jag ska när jag inte har råd att köpa det.=/ aja. Har surrat lite med sandra i telefonen . Väntar på att hon ska ringa igen:) hihi. Roliga att prata med dig Gumms. Du är så rolig. Det bästa är att hon är så glad jämt,. Och då blir man ju så glad själv:)  hmm. idag är det så himla tråkigt väder.Känns som det är på väg nu att på höst ...=( känns som jag inte har hunnit njuta av sommaren ett dugg=( men det har ju inte varit så bra väder tycker jag! Måste ha varit den dåligaste sommaren hitills!! tycker jag då!!  länkar till danne ska kolla på lägenheten i morgon=) får se om han vill ha den lika mycket som jag :D hihi. men vi behöver fan byta lägenhet till en billigare,. det går liksom inte betala så mkt som vi gör. Usch...... ajaaa... vad gör man idag dåå??? Inte ett piss. bara sitta och Glo på tven... SÅ HIMMLA FUSKIGT Påsen och Blixt är utomlands och allt. och jag är kvar i kalla sverige,. ska fan dra iväg snart jag med,,:P det är ett måste!! :P Hehe=P

aja... har inte mkt mer att skriva nu! kanske skriver senare ikväll:P



Bajs.

Ovido - Quiz & Flashcards