Alla inlägg den 19 september 2008

Av Anna hasselblad - 19 september 2008 15:53

hej hej!


har inte orkat blogga ngt sen jag kom hem från mamma. Men nu tänkte jag upt lite.. Fast jag har ju så dåligt minne, så jag kommer bara ihåg vad jag gjorde sen igår:P  Emma ringde mig igår och var så sugen på Lunch buffé på Bibloteket. Så vi drog dit och käkade. Vi satt där och surrade ett tag. Sen bestämde vi oss för att ta en sväng ner på stan. Så emma shoppade nagelack och jag köpte french manekyl till mina naglar. För NU har jag äntligen lyckats spara ut dom=) Sen köpte jag nån Brun utan sol spray som emma rekomenderade och jag tyckte den var skit bra. Det var inte ojämt som det brukar bli med krämen.Sen efter vi hade varit på Åhlens och handlat så köpte jag lite saker till danne =) fyndade 9 filmer på hemmakväll för 199 kr. Sen på Hm köpte jag kalsonger och en mössa,sen på intersport köpte jag 10 stumpor åt honom. Sen så såg jag en skit fin tröja som jag var så kär i. Så nu har jag Bestämt mig för att köpa den idag =) iaf sen så ringde emma mig vid 3 och ville ha sälskap till härnöhallen tydligen tog det 45 min för oss att få den lilla biten med hunderna och vårat snabbköp hah:P Justdet! Har ju fått mina glasögon nu=) är så nöjd! Kommer bild på dom sen. japp, idag är det fredag så jag och danne ska hitta på ngt tillsammans, vilket vi inte gjort på jätte länge känns det som .Sen så på måndag går jag in i vecka 16 =) tiden bara flyger iväg och snart ska vi på Rutin UL. Vi ska dit den 9e oktober=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards