Alla inlägg under mars 2008

Av Anna hasselblad - 27 mars 2008 17:10

Hejsan !


Nu är jag äntligen ledig . iaf 2 dagar minst vet ju inte när jag får jobba för dom ringer oftast i oväntade lägen. Har jobbat nu hela veckan är skit trött och jag har inte sovit mer än 4 timmar på 2 dygn. har varit skit trött på jobbet idag. Började 7 i morse och jag vaknade halv 7 .  men jag han i tid. Nu är man hemma och känns skönt att få slappna av, för en gång skull. fick min lön idag,. MEN. den kom inte in på mitt konto utan jag fick den på utbetalnings kort, helt stört?!  så vill jag inte ha!!  aja . ska  kolla på two and a halft men nu:D mee Like ;P



stjärt!

Av Anna hasselblad - 23 mars 2008 01:08

sitter här i min ensam het och tycker lite synd om mig själv. Danne är hos Emma & Tonny.  Känner mig faktiskt lite ledsen :/ Och är lite fundersam och förtvivlad. Ja. finns de nå jobbigare Känsla ? jag sitter och funderar på varför man bråkar och sånt. Jag menar jag Tycker inte om det ens? Så jag börjar typ aldrig ett bråk. Jag är däremot bra på att diskutera och säga som jag tycker. kanske "För" mycket också. Men framför allt så är jag översnäll och låter folk köra över mig. För jag har svårt att säga nej. Men det är sån jag är. Och kan inte rå för det. jag älskar att hjälpa männsikor. Jag gillar att bry mig. Men bryr jag mig om mig själv? tänker jag på mig själv någon gång. Nä för allt annat kommer alltid i första hand. Men sitter och grubblar på en sak -  har, haft jag vet inte längre. Men en vän. som jag känt i över 9 år.  Och haft despyter hit och dit , fram och tillbaka. Men vi har alltid blivit vänner igen. Om jag säger så här. För varje gång vi bråkat så blir jag så arg,ledsen och frustrerad och säger varje gång till mig själv. Jag ska inte vara med henne nå mer för vi sårar bara varandra. Men för varje gång så blir vi kompisar ändå. Men nu sist - om jag ens vill säga sist för jag fattar ingenting. men efter en sak som jag inte kunde göra så. säger männisan.  att hon inte känner mig längre.
Och när hon skrev det. så vart jag så fruktansvärt sårad och ledsen . För att- jag har alltid ställt upp varit snäll och låter alltid hennes vägfå gå före min. OCh så ska de kanske inte vara jämt. men jag kände mig sårad bara. Men just nu i denna sekund så saknar jag henne så fruktansvärt så det blöder i mitt hjärta. jag är arg på henne sååååå arg. Men ändå så älskar jag henne så jävla mycket så min kärlek tar över.  Vad fan ska jag göra? orkar inte sakna en människa som inte bryr sig. som aldrig kontaktar en . Känner mig som skräp när det inte passar längre. Men Ändå! Så står jag och säger att jag saknar och älskar henne!  vad kallas det?

sann kärlek. som aldrig kommer att försvinna

Av Anna hasselblad - 20 mars 2008 15:05

Kan man bli mer less?

daniel får en lapp från A- kassa och tydligen vad jag förstår så får han bara ut 1434 kr / mån. det kan inte stämma?! hur fan tänker dom på a-kassan!? och den lönen jag kommer få den här månaden är fan mer och jag har bara jobbat 3 gånger förra mån.  och ända är min lilla lön mer. Helt stört. blir så less på sånt här. alltid, sen klev jag upp i morse skulle iväg och jobba på coop. Pallrade mig iväg halv 6. Kom till Lidl och kände hur yrseln kom och illa mående. så det var ju bara att gå hem igen. Men jag har sjuk anmält mig,.somnade typ 02:30 i natt men jag tror inte det hade med dålig sömn att göra. tror jag fick migrän. Men ändå varför ska de hände när man är ny på jobbet? sen så vill jag att dom ska ringa från Alnösol . vill jobba där . trivs mycket bättre där. Men  som sagt jag vill få ihop så vi klarar oss. Så nu har jag iaf 2 jobb. skulle behöva ett till. Men tror jag inte kommer orka det.

jag är bara allmänt less idag. Hoppas allt kommer lösa sig. orkar inte tjata på min karl längre.

Av Anna hasselblad - 15 mars 2008 17:11

Hejsan!

Just nu håller jag på och tvättar,städar och lagar mat. Och daniel gick iväg och handlade lite mat som ska räcka tills löning. Det var lite tomt i kylen. Är jätte hungrig:P Det har inte hänt så mkt idag klev upp halv 2 i dag =/ värsta ångesten för att man ligger och sover bort dagarna=/ usch. Men denna dagen kommer bara gå åt till städ och svättning. Så sen får man hoppas på att dom ringer från jobbet så man kan få jobba lite mer! skulle behöva få jobba åtminståne 4 dagar i veckan. Det hade varit perfekt! Men men,. så är det ju inte,. man får vara glad för dom få dagar man får jobba!!

jaja,. Nu kommer danne . ska fortsätta nu.


hej!

Av Anna hasselblad - 11 mars 2008 00:40

Äntligen kom jag in på min sida det har inte funkat innan vet inte varför det inte gick men nu så=)  då kan jag ta bort min andra blogg. tycker det är lättare på denna sida än blogg.se . iaf Just nu sitter jag och lyssnar på 2 jätte bra låtar som är med i filmen A lot Like love.

Breathe (2 AM)

brighter than sunshine

bra grejer det;D och just nu också,,,,sitter jag och trycker godis fast jag är mätt:P haha. och kära daniel kollar på film. oouuffff vad jag är mätt.haha, har iaf jobbad hela helgen vilken var bra men är riktigt trött hela helgen har varit väldigt intensiv. men men det är ju pengar och nya erfarenheter.sååå vad ska man skriva det har hänt så mkt sen sist jag upd bloggen. men det har gott bra med viktväktarna har gått ner 25 kg. fast nu går det segt. självklart som fan när man sitter och trycker godis när man är mätt:P men aa. jag tycker jag har varit duktig ja :) jaa vad har hänt mer?? jaaa min kära vän emma ska bli mamma och jag länktar som satan:D har köpt en barbapappa dress. och ja tror de kommer bli fler barbapappa dressar men jag vill hitta en body med barbapappa på;D sååå jaaa. fy tusan vad jag är mätt helt sjukt.:P men godis är ju gott och det är ju inte så att jag går och köper godis varje dag. aja. det får räcka nu får skriva mera i morgon



stjärt! (L) daniel


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards