Alla inlägg den 3 september 2008

upd

Av Anna hasselblad - 3 september 2008 18:42

jag är snart klar med tvätten , nu ska jag fixa i sovrummet och alla våra kläder så dom slipper ligga på golvet. Sen bädda rent i sängen.. Älskar när man ska lägga sig och sova i rena sängkläder. iaf har varit utanför dörren idag faktiskt..:P hah var en sväng på ica och köpte mjölk och sköljmedel.Sen så köpte jag en limpa cigaretter åt danne.Så nu har han cigg så det räcker för den här månaden iaf . Han ligger och sover nu också, han var så trött när han kom hem så=( När vi skulle äta middag så orkade ingen av oss laga ngn mat och jag kan knappt äta mat nu längre, så jag åt havregrynsgröt och smörgås och danne käkade klyftpotatis och Grekisk sallad, Han är så inte kräsen i maten. Jag själv tyckte att det såg äckligt och torrt ut. Ikväll ska jag se på 1a avsnittet på idol , sen Heroes fast jag har sett hela den Episoden. Men kul att se ändå.. =) ska ta och väcka danne vid 8 så han kan somna inatt också.



Puss!

Av Anna hasselblad - 3 september 2008 13:30

jag klev upp 9 i morse, för att mamma ringde så jag satt och surrade med henne en timme. Håller på tvättar idag också trode att det inte var så mkt men det var det. Så jävla jobbigt att man inte har torktummlare tar sådan tid till tvätten att torka. Men nu har det iaf hela dagen på sig. I natt har jag inte fått sova mkt. har sprungit på toa minst 20 gånger. så mna hinner likssom inte ens somna innan man blir kissis igen. och mitt illamående trode jag var borta med icke, mått illa så mkt i morse trode jag skulle kräkas men höll mig från det. Det är iaf lättare att hålla sig nu än förut. På söndag går jag in i v 14=)  tycker att tiden bara springer iväg nu sen jag gick i i v 12 . Fast jag är ju orolig fortfarande om det kommer nån blödning. Men nu har det slutat verkar det som. men man vet aldrig... Men man får hoppas att det har slutat nu. Så man får andas ut lite. Snart ska emma få sin lille bebis hoppas det går bra för henne så hon inte bhöver ha allt för ont i sin väntan på ankomsten.

- själv väntar jag på att jag ska få brevet från Försäkringskassan men den kommer ju aldrig.... Men nu ska jag ta och göra lunch.

upt kanske senare.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards