Alla inlägg den 14 september 2008

Av Anna hasselblad - 14 september 2008 13:44

Hej hej


Vaknade nyss haha... var dock uppe till 5 i morse. Emma ringde mig igår kl halv 5 och frågade om jag kunde slinga hennes hår. så jag kilade upp och hjälpte henne med det. Men det är helt sjukt vad tjockt hår hon har jag stog säkert 2 timmar med att försöka pilla ut slinga , en efter en. haha.. Sen efter det så ringde vi och beställde mat från Pinoccio. Förstår inte fortfarande hur jag kuned trycka i mig hela den där kebabrullen.Sen vart iaf kl 3 på natten och jag vart jätte trött och kilade hem och skulle sova. Men ist satt jag på en till film som jag såg på och somnade sen vid 5 någongång. Och nu sitter jag här och äter mina älsklingsknäckebröd med leverpastej och vet inte alls vad jag ska göra:S ska väl städa lite för älskling kommer ju hem ikväll:) varit borta från mig hela helgen . .


aja nu ska jag se på någon film är inte på blogg  humör idag känner jag..


Hejdåå


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards