Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna hasselblad - 31 augusti 2008 12:46

klev upp halv 12 idag det ända jag hunnit med idag är duschat och ätit frukost. På måndag ska jag ringa försäkringskassan för jag har blivit sjukskriven 2 veckor.  Just nu irreterar jag mig på en sak. Neran för oss så finns det ett garage och jag fattar inte han som äger bilen står bara och gasar där inne och det låter i hela lägetheten och allt bara darrar och sen det värsta är att det luktar bensin och avgaser. Så jävla äckligt. Det är hyresvärden som står och gasar också. Så vad ska man säga då liksom. aja har ju stått ut ett år så varför inte nu . Men just det att det luktar bensin i min lägenhet. Usch!


aja nu ska jag ta och klä på mig och göra något med mitt liv:) PUss!

Av Anna hasselblad - 29 augusti 2008 16:29

hej hej


Just nu sitter jag här med hårfärg i håret, tänkte bli lite mellan blond. Orkar inte med detta ständiga blonderande. Så jag hoppas det blir bra den här gången. Köpte dock bara 1 förpackning men det räckte precis. I värsta fall får jag väl köpa en till.  aja,  i morse var jag upp kl 9 . För svärmor var här och hämtade upp mig vid 10, vi skulle till stan och kolla efter ett par skor. Jag fynda ett par oldschool skor vanliga vita för 123 kr det var halva priset på Rea priset euro sko har ju köpt upp wedins så då får man väl passa på. Danne ska dit ngt i helgen. Annars får det bli en tur till birsta.  ännu en sak jag stör mig på är att jag färgar håret i min Finaste T shirt. Hur dum får man vara , så jag spillde färg på tröjan så nu är den förstörd. Ibland kan jag vara riktigt dum. aja, sen är den vit också. håret blir askblont iaf hur det ser ut nu. vill inte ha mörkt hår eller brunt , alla säger att jag passar bäst i ´brunt hår, men det tycker inte jag. ibland kan det vara fint med brunt hår med inte alltid det är tråkigt dessutom är jag ljus och har blåa ögon och då ska man itne vara brun hårig heller..:P:P  var in en sväng på Hemköp nyss och köpte mig en läppsyl. jag vet att det inte heter så men vet itne hur det stavas, sen dusch kräm och 2 tandborstar tyckte att det behövdes. Till veckan ska vi storhandla så det blir gjort. Sen storstäda . det kan behövas nu kan jag säga.  Sen så komj ag på att jag  har fan inte träffat kicki eller Jessica i sommar. Hur har detta gått till?? och ändå har jag varit i sundsvall hela sommaren och jobbat. så det måste styras upp tycker jag .



jaja, Nu ska jag ta och kolla så att inte mitt hår håller på ramla av.


Puss!

Av Anna hasselblad - 20 augusti 2008 14:39

vaknade 12 idag, det var jätte skönt att få sova ut för jag somnade 4 i natt. fråga mig inte varför jag var uppe så sent. Jag låg i sängen hela tiden också..?  men kunde inte somna bara , det var för mycket tankar runt i kring.  Danne sov som en stork. Snarka är han bra på göra också:P hm, fast han kom hem igår typ 1 på natten från grillningen. Så han däckade direkt när han kom hem,. Väntar på att han ska komma hem för då ska jag få mcdonalds som jag inte här ätit på hur länge som hälst.. MUms:)  Nästa blir det nog jobb , eftersom det inte vart nå semester för oss 2. så danne sparar sina 10 semesterdagar till ett annat tillfälle att åka till malmö:)

Måste säga att jag är rätt less på må illa varje dag och spy. Just nu har jag ingen matlust överhuvudtaget. Har typ tvingat i mig 2 fullkornsmörgåsar för att hålla blodsocktret uppe och lite Cocacola- Inte ens Godis intresserar mig:S har en stor godis påse här brevid mig med massa choklad  som jag inte rört på hela dagen blir nästan äcklad av att tänka på äta chokladen.  man blir ju inte direkt sugen på mat som mat kräks upp. makaroner och korv är något jag inte ens kan titta åt eller känna lukten av. Men en bigmac mmmmh..:) det skulle inte sitta fel kan jag ju säga.  fast jag ska ta det lugnt med skräp mat inte för jag har ätit mycket av det men jag har ingen lust att gå upp massa onödiga kglon. Nästa ska jag börja simma 3 dagar i veckan:)  det ska bli skit kul. Ska dra med mig danne också då.  helt sjukt apropå ingenting , så länktar jag till Julen.. och vintern:S helt störd. men det är så mysigt med vinter. När det är mörkt och tända ljus. Sen efter en dag ute så kommer man in och tar en varm kopp oboy... aah. vad mysigt. Men det ska vara snö ¨då. Inget slask... Då är jag nöjd...iaf.jag har kollat på filmer med Adam Sandler tycker han sååå jävulst bra skådespelare. igår såg jag Big Daddy och idag såg jag You dont mess with the Zonhan. . Mycket bra film eller filmer kanske jag ska säga.

aja, ska väl ta och göra iordning mig och ta en sväng på stan.

 tjillivippen .

Av Anna hasselblad - 19 augusti 2008 22:15

jag tänkte bjuda på lite bilder :D













SAknar dig pappa!! :// :'(

Av Anna hasselblad - 19 augusti 2008 21:22

haha, ja vad annat har varit kul idag inget.  Har sökt lite jobb men inga jobb idag i härnösand inte. Har iaf jobb på alnösol det är tur det. Men vill ju ha ett här skulle ju underlätta lite. Iaf som sagt så sitter jag här ensam och väntar på sweetheart som är på grillfest. Sitter och äter Godis och har glott på What happens in vegas. har kanske inte berättat detta för så många men vi ska ha barn . Är i vecka 12 i morgon. Det kanske inte var så planerat men vi är glada. Självklart har vi funderat och det har vi gjort den senaste månaden. Mycket tankar och funderingar, men i slut änden så är vi glada och lyckliga. Så här lyckliga har vi aldrig varit . Älskar dig daniel och våran fina Gåva... (L)


Men nu tycker jag iaf att du ska komma hem så jag får krypa ner i sängen med dig :)


jag och älskling 2006

Av Anna hasselblad - 19 augusti 2008 15:16

Kom på att Gavin Degraw är faktiskt skit bra. Hade en period när jag lyssnade på honom jätte mycket . Nu lyssnar jag på honom igen just nu är der Just friends och Chariot. Tycker om dom låtarna jätte mycket=) Man blir verkligen glad av dom...:)  surrarde med Älskling nyss i telefonen han hade sagt till mig igår att han ska grilla hos Björlin och hela dagen har jag gått och länktat att han ska komma hem.. haha får vänta en ganska lång stund till då=/ Stackaren,gick ner till Hemmakväll igår och hyrde film och köpte godis men jag låg i sängen och hade migrän så det vart inget godis eller film , för min del iaf. Kollade då och då när det gick.  Vi får ta igen det till helgen ist bara han och jag=) mys med älskling finns inget bättre =)



Av Anna hasselblad - 19 augusti 2008 13:13

Jo, vart ska jag börja? Iaf det blev ingen Malmö för att F**t Sj strular då alltid till det. Dom säger att jag har bokat fel och då ringde jag deras kundtjänst och ville veta vad som hade blivit fel. Det var en liten rad som det stog. Färdbiljett  Och det menas på om du har den biljetten så får du stämpel och ger bonus så du får åka för billigare pris. Och det var därför min resa som jag bokade var så billig. Så jag sa åt dom att kanske informera lite tydligare för det där såg man ju inte ens. Så då skulle han erbjuda mig en annan resa på 2000 kr bara dit ner så jag skrattade och sa nä du ni får faktiskt avboka resan soom jag bokade sen får det vara bra. inte slänger jag upp 2000 spän ner till malmö. Det är fan billigare med Flyg. aja sen löste han mina biljetter. Och nu sitter jag här ledsen för att man måste vänta ett helt jävla halv år till innan man får träffa sin pappa. Blir såå arg=( Sen så kollade jag på biljetter i oktober, det fanns biljetter för 700 dit ner för oss 2 och 350 hem. Men Nej inte kunde jag boka dom heller för jag har lovat mammma att passa anton och hunden för dom ska åka till Cypern i 9 dagar. LEsss less less. Är trött också låg från halv 6 igår kväll och hade spräng ont i huvudet det kom bara sådär heöt plötsligt också. Så danne fick ringa *emma räddaren i nöden typ* och fråga efter alvedon. Det släppte iaf för 3 timmar sen kom det tillbaka igen låg och kräktes och aah fyy. pratade med mamma och hon sa att det kan vara Migrän. Hon har ju det. Aja idag så gör det iaf inte ont i huvet men mår illa som satan. Ska försöka hälla i mig lite te som jag gjort . USch sitter och kollar på biljtterna nu och vill bara gråta :( blir så less på att hela min familj ska vara splittrade=( att det måste ta över 1 år och träffa dom... :(suck. men jag och danne ska iaf Fira Jul och nyår där nere...=)  det ska bli så mysigt  :) men nu ska jag lägga mig i sängen och dricka mitt te och tjura...


Puss o kram

Av Anna hasselblad - 17 augusti 2008 17:09

Måste meddela att jag och Danne åker till Malmö den 27e augusti så vi är inte hemma förens 5e September....=) Länktat:D ^^

Ovido - Quiz & Flashcards