Alla inlägg den 28 september 2008

Av Anna hasselblad - 28 september 2008 16:07

Idag har deppritionen smygit sig på mig igen..Är så ledsen och jag börjar gråta för ingenting..Är så less på att må dåligt.. och det värsta är att jag känner mig så fruktansvärt ensam! Fast jag vet att jag inte är det. Men jag känner det iaf...När jag vaknade i morse kändes det ingenting jag bara var. Sen satt jag på en film som heter Jeanne D arc. Efter jag  kollat klart så kände jag bara hur ångesten kom närmre..Är det för att jag är gravid och hormonerna spökar? Eller är det verkligen så att jag mår dåligt på riktigt? Sen så har jag blivit så fruktansvärt svartsjuk så varje gång jag tänker ngt som får mig att bli det så säger jag åt mig själv att det inte är sant. För jag Vet att det inte är sant... Det är bara min hjärna som leker med mig.. Iallafall , så hoppas jag att jag kan bli glad igen.. För detta är riktigt tröttsamt.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards