Alla inlägg den 16 september 2008

Av Anna hasselblad - 16 september 2008 14:41

Hej hej!


Är hos mamma på alnön nu. Kom hit igår, har passat hennes hund idag. Så jag har varit vaken sen halv 7 i morse. var ut och gick en långis med putte i morse det var skönt. Mysigt att ut och gå  på morgonen=) Ska sova här i natt sen så skjutsar mamma hem mig till härnösand:) Fick ett sms från Synoptik, mina glasögon har kommit, ska hämta ut dom i morgon=) Vad fort det gick för dom att göra klar dom..:) Till helgen så kanske jag och danne ska tälta ute =) fan vad roligt.. Hoppas det blir av..:D tycker sånt är jätte mysigt!! Iaf, nu har jag bestämt mig att börja simma, börjar på torsdag.. ska dra med danne också! :) det ska bli kul att få göra nånting  =)

 Har städat hela köket idag så jag hoppas att mamma blir glad...

Men nu ska jag ta och kolla vad jag ska laga till middag.


Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards