Alla inlägg under april 2008

Av Anna hasselblad - 25 april 2008 00:29

hejsan

nu sitter jag hemma hos kicki . hon och jag kollar på sex and the city. Är lite trött faktiskt. ska nog ta och lägga mig å sova snart  :P Idag har jag varit ute heela dagen med kicki ,jessica, danne och lina med flera. har varit en jätte skön dag . Så soligt, det har ju varit det flera dagar nu också:D Sen så var jag och jessica på giff matchen som slutade 2-2 . Och i morgon ska vi grilla:D * ii* så roligt det ska bli.

men nu ska jag sova ....'

Natti natt.

Av Anna hasselblad - 23 april 2008 17:09

hejsan.nu sitter jag hemma hos kicki och Lina. Ska "bo" här några veckor tänkte jag=) blir så mycket närmre till jobbet. sen så slipper jag härnösand. Nära till vänner och familj, det är ju det att danne är ju kvar där men det funkar bra ändå. Behöver få känna mig lite självständig. Danne ska komma hit och hälsa på ikväll=) Det kommer nog bli mysigt. Har saknat han lite faktiskt. Men det är skönt att ha det så här faktiskt. Ja idag har jag och Gnarsp suttit ute i solen hela dagen. Sen så kom Jessica så satt vi och solade ett litet tag till. Sedan drog jag och Gnarsp till alnö för at hämta lite pengar. Och nu sitter vi här i soffan gnarsp vilar för hon ska jobba ikväll och jag väntar på Kicki och danne=)  och på fredag är det tjejmiddag... hoppas det blir soligt och fint väder ute då=)Pricket över i et ;) aja


Hejdå

Av Anna hasselblad - 15 april 2008 13:53

HAllååååå...


sunshine :d fy fan vad härliiigt med sol. man bli ju så himla glad också. ska iväg snart, på ekonomirådgivning . sen I morgon åker jag till sundsvall ska jobba ,sen blir det nog att jag blir kvar där tills lördag! :D det ska bli kuul. ska verkligen bara umgås när jag är där. Sen kanske man ska se hur Julia har det också.. aja. får skriva mer ska torka håreet.


Sjärt!

Av Anna hasselblad - 10 april 2008 22:59

Halloj!


Har precis duschat har varit och tränat idag med Älskling! :) Det har varit jätte kul. Det är så Himla roligt att träna det är såå skönt. Sen så är det Mycket roligare att träna med någon också!! :) Emma har varit förbi här en sväng. Vi var och handlade sen kikade vi in deras nya lägenhet på våningen ovanför;) Så fin lägenhet det är ...Dom måste ju trivas där:) Sen så efter det så följde vi med Emma hem, hon behövde Hjälp att bära hem alla matvaror. Så visade hon sin bebis den lilla flickan:) jag viste ju att det var en tjej också:) Emma trode det också . NÄsta får väl bli en pojk;) HOn var jätte fin.  japp japp. vad har man mer gjort idag.. ? har kollat lite på tv,lagat mat och städat..  På Lördag kommer syrran och Julia ..det ska bli skojj. Då blir det nog lite party tror jag. . Får se hur det blir. Måste ner på stan i morgon och köpa en Födelsedags present åt daniel. Får se vad det blir för något!  Aja, ska väl ta och borsta håret och gå till sängs. OM man kan somna dvs..=/

*Puss*

Av Anna hasselblad - 9 april 2008 19:00

hejsan.

Japp så jag somnade halv 10 igår,. OCh vaknade 12 på förmiddagen. Vilket jag anser var dåligt. Hoppas jag kommer kunna somna inatt då. fast äntligen har jag övertalat Daniel att träna med mig. Och vi ska gå snart=) Det är ju roligare att träna med nån också.. =) Idag har jag inte gjort så mycket fakistk har mest legat och degat i sängen och det känns som man måste göra nått åt sin livstil innan man ett bakslag...Och på lördag kommer min lillasyster=) ska bli så kuul!  men nu måste jag göra mig iordning=)  Ska ta det lite lugnt nu eftersom det var länge sen jag tränade typ en månad sen om inte mer. Men ska fan Ner till 70 allstå!!! Nya tag idag och frammot!

Av Anna hasselblad - 8 april 2008 11:31

Hej!


Nu har man gjort ännu ett försök att vända tillbaka dygnet har inte gått och lagt mig än. Så har varit vaken 18 timmar nu. Daniel klarade sig inte så bra. Han somnade på sängen nyss. men jag ska väcka honom om en halv timma. Inte längre får han sova. Annars kommer han inte kunna somna inatt. ja vad gör man då?  just nu håller jag på tvättar och städar fast jag inte behöver det det är överstädat nu . Vilket jag gjort Heela natten- städat. Och daniel kom upp som en raket alldess nyss och sa  - Så nu har jag fått vila lite och nu är jag piggare. han har vilat 5 min? haha:) Gullgubben min ...På lördag kommer lillsyrran. Ska parta lite med henne. Sen så fyller Älsko 24 år på Söndag=)  har inte köpt ngt än=/ Vet inte vad Jag ska köpa till honom, eftersom han inte vill ha ngt. men Nååååttt måsstee han vela ha . . aja- just nu är Emma Och tonny på Ul. Hoppas det går bra... OCh håller tummarna på en tjej;) Nä men jag är glad vad de än blir.

Nu ska jag dricka kaffe och kolla tvätten.  hejsåå länge.



Av Anna hasselblad - 5 april 2008 01:52

Japp då gör vi ett försök till då ...Måste verkligen hålla mig uppe i natt så jag kan somna en vettig tid i morgon kväll. Ska upp och jobba 7:00 till 17. så då måste jag vara pigg. Är hemma hos emma och tonny. Daniel och Tonny spelar. (som vanligt) Och emma sover.. Stackaren,hon var helt utslagen.. Känns lite dumt att vara här när hon sover. haha... Men danne tycker att det är så roligt att umgås med tonny... Undra vad Emma drömmer om just nu haha. Eller om hon ens har somnat =o . Har druckit kaffe och druckigt mängder av Cola Light. så jag Känner mig rätt spidad. Men det är bara det att min fot har somnat och det är så obehagligt. Uschhh. Känns som man ska tappa den..Har iaf fyndat idag..:) Köpt en digitalkamra av emma för bra pris. Känns skönt med en digitalkamra faktiskt slipper man använda sug Mobiltelefonen. =) Fast jag måste köpa en sladd till den så man kan lägga in bilderna. Det ska jag göra på måndag..:) älskar min daniel sååå såå mycket!

Men nu ska jag kika vidare.


Stjärt !

Av Anna hasselblad - 4 april 2008 16:03

japp. nu tänkte jag skriva lite igen. Idag har jag dragit ut alla mina kläder i garderoben och rensat och jag kan ju säga så här att hälften av mina kläder är för stora för mig=(  har ju nästan inga kläder som passar. Och inga pengar finns det att köpa nya för heller .. Idag ska jag äntligen vara med emma :) har letat lite i min garderob och hittade lite som hon kan ha nu när hon fåå Bebis mage :D Hoppas hon tycker aatt dom är fina .. jag tycker det..:) sen så är Ellen här på besök :) Surrat med Julia i telefonen nyss..:) Hon åker hem idag. Fast hon ska åka till sthlm till sina föräldrar sen är hon hemma heeeela sommaren. Sen till hösten drar hon igen ... =( HOn bara flänger runt hon.. Aja. hade man haft pengar så hade ju jag lätt gjort det. Då hade jag dragit med mig danne och åkt Jorden runt:D haha . Det ska vi också göra..:) Så fort jag fått heltids jobb. Men det får man vänta länge för att få... men man kan ju alltid hoppas. Men jag får ju inget heltidsjobb om jag inte utbildar mig. Vilket kanske kommer bli till hösten. Får se om jag ska plugga funderar på jobba ett år och få lite erfarenheter. Har ju nyss kommit in i jobbvärlden nu ... då vill jag inte börja plugga igen. så kanske tar de senare... Det är ju ingen brotska för vi behöver ju pengarna ... Men nu ska jag vara lite med Ellen.. Hon har köpt My little Ponny :) Hur det nu stavas. Men aa. det såg så roligt ut att pyssla med deras hår :)


Ciaoo.

Ovido - Quiz & Flashcards