Alla inlägg den 8 september 2008

Av Anna hasselblad - 8 september 2008 19:24

Är så trött på alla värkar hit och dit. Nu har jag Bokat tid hos Optikern för att få en synundersökning. ska köpa nya glasögon och linser om jag får fortsätta använda det eftersom jag har sovit i mina linser i 5 år. Inte samma men det är mån linser , vissa gånger har jag använt dom mer än en månad. Så oansvarig är jag med mina ögon ,det kommer väl sluta med att jag blir blind en dag.  Sen problem nr 2. Jag har tandvärk . har jag många hål kommer det kosta flera 1000 att laga. Sen mina Glasögon och linser är ju inte billiga dom heller. Ett par glasögon går väl på 3-4 000 om jag ska ha dom billigaste. Aja men nu har jag sopat dom problem under mattan ett tag nu så nu är det skönt att få det gjort!! Danne var hos optikern idagoch berättade min lilla historia med mina ögon så dom tyckte synd om mig och danne fick med sig 2 st linsvätskor hem. Och dom var inte billiga heller. Så snällt av dom. Så nu kan jag ta av mina linser på natten tills torsdag då jag ska dit på synundersökning...


Sen så måste jag Rekomendera 2 filmer

*Harold.And.Kumar.Escape.From.Guantanamo.Bay

*Wanted

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards