Alla inlägg under september 2007

Av Anna hasselblad - 14 september 2007 18:56

nu har vi kört iväg massa lådor till nya lägenheten.. känns så skönt..är dock fortfarande sjuk och det kändes kan jag ju säga ... när man bar ner allt från trapperna...nu är danne på väg till mcdonalds och fixar mat. orkar verkligen inte ställa mig och laga mat .:P är så trött. och i morgon kl 8:00 börjar vi att flytta resten... men men. hyresvärden hade börjat måla om .. det var så fint. gillade verkligen den ljuslila färgen i sovrummet som jag hade valt..:) hihi... och sen i morgon när vi är klara åker man till sundsvall och partajjar lite med morsan:) kul kul:D hasse är ju inte hemma:D så jävla skönt....gaaaaaaaaah.  aja nu ska ja kolla på tv.


so long.

Av Anna hasselblad - 12 september 2007 15:35

hejsan


Jag är sjuk, har feber förkyld . det är inte alls kul. varför mitt underflytten??? !!! jag orkar ingenting! Mår rikitgt bajs.. suck suck suck. önskar att man aldrig blev sjuk. aja nu ska jag krypa ner i sängen och bli frisk. Hejdåååå.

Av Anna hasselblad - 9 september 2007 15:42

Hej hej!!

flytt om en vecka och är inte klar än med packadet. Det är jätte mycket som måste göras. Ska fixa fler kartonger ikväll så får jag packa myycket varje dag nu fram till den 15e. ska bli så skönt när allt blir klart. Är så drygt att flytta. ... idag har jag inte gjort nått specielt. I fredas var jag med helene festade lite granna. sen åkte jag hem till Härnösand. Och mådde inte alls bra. och bussarna gick så konstigt också. så jag var tvungen att gå från korsta till skönsberg för att ta ut pengar. Och det spö regnade. Och det var inte kul. =/ det blir sthlm den 25 october.:P Ska hälsa på mina kusiner. min moster fyller 40 så vi ska fira henne. Åker bil med mamma syrran och brorsan. aja

nu ska jag ut och gå, 


Heddå

Av Anna hasselblad - 3 september 2007 15:49

jaa vad gör man inte för sina kompisar. satt uppe heela natten och pratade i telefonen med beccy för hon Jobbade natt stackaren. så jag somnade inte förens halv 8 i morse. Sen så var ända gång jag somnade till så ringde deeen jävla telefonen. såå jag vart så jävla sur,. Guud vad irreterad jag blev. så jag somnade riktigt vid halv 10 tiden i morse. seen ringnde Beccy och väckte mig halv 3 :P och jag kan ju lova att jag hade Kunnat sova dubbelt så länge om inte hon ringde och väckte mig -- hah,

Japp japp. Powerbaby -- Powerstar ;D <3 Gammla minnen. =)

Håller på packar förfullt här hemma.- ska vara ute från Lägenheten senast den 18e, så det 'är mycket att stå i. ¨

så nu ska ja äta :D


ciaoo.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards