Alla inlägg den 1 september 2008

Av Anna hasselblad - 1 september 2008 19:47

jaha då sitter jag här igen då och har så sjukt tråkigt. danne står i duschen. Han är sjuk idag tror jag. Det verkar som så iaf. Han har feber. aja, idag klev jag upp runt 10, fick ryck och började städa lite smått men så vart det inte. Fastnade i telefonen med mamma en nån timma. Sen har jag surrat lite med emma. Vi var ner en sväng på ica , jag var tvungen och handla lite städ prylar typ ny toalettborste. Men eftersom jag har blivit sjukskriven och inte får göra tunga lyft så fick vi ringa daniel och tonny, Så dom fick bära våra påsar..:P Sen så kom ellen förbi en sväng och åt middag med oss=)  måste meddela att jag har ringt Försäkringskassan nu och ska få en blanket som jag ska fylla i och skicka tillbaka med mitt sjukintyg. Kan ju inte ta på mig nå jobb nu så då förlorar jag pengar så måste ju ha ngn ersättning. Sen har jag försökt fått tag på skolan men inget svar så jag har skickat mail studievägledare. Det är ju perfa för mig att plugga nu så har jag gjort det. Programet är bara 1 1/2 år så då har man iaf ett halv år gjort!  Sen pluggar resten efter jag varit mamma ledig. hah jag är inte en planerare men nu måste jag de om jag ska få nånting gjort.

Snart ska emma ha också om en vecka , helt sjukt vad tiden har gått =) ska bli så kul när lill tjejen kommer=) aja nu ska jag ta och göra nånting fast jag lär ju bli kvar här vid datan. :D


tjillivipp

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards