Alla inlägg den 4 september 2008

Av Anna hasselblad - 4 september 2008 13:42

klev upp halv 11 idag.  Och jag var bara tvungen att städa. det har legat kläder på golvet över 1 vecka nu. Och jag  böjar bli less på allt stök, och det blir inte städat av sig själv heller. Så nu har jag plockat upp alla kläder och vikt in allt. Så nu är det bara små plock och damsugning osv,. Men det tar jag senare idag just nu äter jag makaroniröra som emma gjort=) mums mums. ska ta det lite lugnt en halv timme tänkte jag, eftersom jag är sjukskriven så ska jag vila och inte hålla på röra mig för mkt, vilket jag gjort idag så nu har jag fått värkar i magen typ men det har slutat nu när jag satt mig ner en stund. Iaf när jag skulle värma maten så kände jag illamåendet komma närmre så jag var tvungen att springa på toa och kräkas. Jag som trode illamåendet var borta men det var den inte. Det kommer går av sig själv verkar det som. aja känns lite bättre nu när jag ätit. Surrade med Emma i telefonen nyss. stackaren har inte sovit ngt inatt... inte jag heller typ pga att jag får springa på toa 100 gånger men jag har sovit på förmiddagen. jag förstår inte hur man kan bli kissnödig efter man varit på toa? och inte har man druckigt ngt heller undra vart det kommer ifrån? aja . nu ska jag äta upp min mat sen ska jag hänga upp tvätten ute eftersom det är så fint väder=)


Hejs.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards