Alla inlägg den 6 september 2008

Av Anna hasselblad - 6 september 2008 14:09

Hejsan , idag sov jag och älskling till halv 12 och det var mycket skönt. specc för danne, han har länktat så mkt att få sova ut och nu har han gjort det. och han är på så mkt bättre humör nu också=) wiii:P haha inte för att han brukar vara på dåligt humör jämt men bara när han är trött så:P iaf, så skulle vi äta frukost och jag skulle bre en smörgås precis innan jag hinner stoppa den i munnen så rycker danne bort den från mig. HAH hela smörgåsen var full i mögel! så jävla äckligt och jag köpte mackorna för 4 dagar sen bara helt sjukt!! Så vi vart utan mackor och fick äta cherios ist. Nu väntar vi på Britt-marie som ska lämna någon säck till oss som man kan sitta på... sen tänkte vi stor handla idag ska höra med Henne om hon skulle kunna skjutsa.. nu ska jag lägga mig på sängen och Kolla på när danne spelar...:P


PUss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards