Alla inlägg den 2 september 2008

Av Anna hasselblad - 2 september 2008 19:07

idag har jag inte gjort ngt spec, har tvättat lite och aa typ legat och kollat på tv.  Har inte mått så bra idag. I natt så vaknade jag av panikångest vilket jag inte har haft på jätte länge.. Försöker klura ut varför jag fick det just nu, och jag tror det är för det har varit så mycket på sistone. Hoppas jag slipper det inatt.  Danne satt på en Asterix film så jag skulle komma på andra tankar ( man blir som ett barn ) nä men jag har haft panikångest sen jag var 11 år. Så det är rätt tufft. Men iaf kollade på den filmen 2 gånger innan jag somnade. Har mått lite si sådär idag.. Låg i soffan när danne kom hem så han fick laga mat för jag inte måde nå bra. det vart korv och stuvademakaroner, som jag var jätte sugen på men när jag kände lukten av maten så försvann suget direkt,. det tog en halv timme för mig att äta upp det jag hade på tallriken. Jag tycker att dagarna bara flyger iväg .. man gör liksom ingen speciellt heller.  Och det är synd. Länktar tills man ska börja plugga. Om det blir så. Vilket jag hoppas på!

nu ska jag inte göra något speciellt. ska ner tillt tvättstugan och greja.


Hejs!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards