Alla inlägg under juli 2008

Av Anna hasselblad - 25 juli 2008 03:46

ja ni kanske undrar vad jag gör uppe så här sent ? har suttit och kollat på två skit bra filmer - Nördskolan och Just Friends. Så bra filmer har aldrig skrattat så någongång åt en film tror jag=) Jag och Farbror skrattade så mycket åt Chris i Just friends - för att han ser ut som min storebror , fast inte så tjock då....:P Nä fast jag rekomendrar dom filmerna , det är komedi. För det är det ända jag kan se på! haha... aja nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Ska jobba på lördag börjar kl 7 - 17  samma  på söndag. 


Godnatt.

Av Anna hasselblad - 25 juli 2008 00:17

hejsan , nu sitter jag hemma farbror martin. KOm hit 17:30 och började städa då , vart klar nu hahhaaa så jävla stökigt det var ska naturligtvis fp pengar för det också. Undra hur mycket man få då tro? Det var rätt skiktigt och rörigt här när jag kom måste jag säga. ..  Men jag vart Bjuden på gomat iaf:D Fläskfilé , potatisgratäng mumma :P Nu sitter jag och kopplar av och njuter av all utrymme det vart ... Helt sjukt det var nästan som ett rum mer nu när jag städade..ska jobba i Helgen också=( usch nu är man less måste jag säga... Börjar tröttna , men det är bara 2 veckor kvar . MEn måste ju söka nytt jobb nu ändå... Tänk att man ska jobba 40 år till helt sjuuukt och jag är redan less . Kan inte jobba på samma jobb för länge.hah aja nu ska jag avrunda lite. Är skit trött ska lägga mig och sova , och det ska bli så skööönt:)




hejs!

Av Anna hasselblad - 7 juli 2008 17:27

Hejsan länge sen jag Skrev nu .  Har jobbat som fan . Det är en tjej på jobbet som inte har kommit en ända gång. Och det är ganska irriterande måste jag säga... hon förstör för oss alla .  Så det blir inget Ledigt för mig denna vecka jag måste täcka upp hennes pass. Och jag som jobbat varje dag sen 23e , men har vare ledig i 2 dagar mellan det. Men är ju glad att man får jobba mer än bara det som står på schemat. Men det är det att jag är så jävla trött =/ Börjar iaf 2 i morgon till 8.. Skönt! Nu är jag hemma hos mamma har jobbat idag. Slutade kl 2 =)  ska inte göra så mycket ikväll bara ta det lugnt och njuta av  att man börjar 2 och inte 7 på morgonen:) Daniel har varit här i helgen men jag har ju jobbat hela helgen så vi har inte umgåts något=( men nu i helgen ska jag vara hundvakt och då ska han vara här med mig ! =) Vi ska passa mammas hund.


Aja ska käa middag nu.. Svejs .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards