Alla inlägg under juni 2008

Av Anna hasselblad - 21 juni 2008 18:56

Hejsan !


japp snart är det måndag och jag börjar jobba. vet inte det känns lite jobbigt för att jag vill inte vara ifrån daniel=( Jag menar, kommer inte träffa han på hela veckan. Men vi träffas ju på helgen. Men det är jobbigt ändå.... =( Men det ska bli kul att jobba med vikarier. Tycker bara att det är roligare att jobba med vikarier. Dom kan skratta och inte vara så sura som Ordinarie . Men Det finns ju vissa som jag tycker är roliga att jobba med ,som är Ord. :D Just nu sitter jag och dricker lite vin med daniel och inte vill att dagen ska ta slut. Och sen så ska jag fanimej ta tag i vikten riktigt.  Har ju gjort det. men inte så seriöst som jag vill nu . det är bara 10 kg kvar att gå ner.- Och det tänker jag inte sabba. Vill verkligen inte gå upp. jag har kämpat som fan nu dom senaste mån att gå ner i vikt men det har resulterats till att jag står kvar, vilket är bra. Men vill gåå neer. Det var ju Midsommar igår, så jag tröck ju i mig massa mat,godis och bullar . Och idag kännar man sig som ett fetto.. så är det jag får skylla mig själv .  nu ska jag mysa med daniel. Kommer sakna han så mycket nu när jag kommer vara borta  =/ Suck.......


Hejs

Av Anna hasselblad - 13 juni 2008 11:17

Hej!


Ja jag skulle ju kliva upp med Danne i morse men skulle promt ligga och dra mig en timme till så det vart att jag klev upp kl 10. Har käka frulle och snart ska jag ner på hemköp och köpa damsugarpåsar. Det är helt sjukt hur dyra dom påsarna är! För 4-5 st påsar kan gå på en hundring?! helt sjukt. Men som sagt det är länge sen man köpte nya påsar så det är dags nu. Golven är så smutsiga nu så det är dax för en storstädning idag. Senare idag så ska jag hjälpa Emma och Tonny med flytten. Dom hade tänkt flytta så mycket som möjligt idag. Så det kan ju vara skönt för dom att få lite Hjälp :) Just nu sitter jag och lyssnar på Scorpions =) Blir så glad när jag lyssnar på dom!! och nu lyssar jag på Holiday... :) Mycket bra låt. Studenten var det igår... Hoppas folket har haft det roligt på den stora dagen..:D Att det redan gått ett år sen jag tog studenten , men jag måste säga att när jag tog studenten så var vädret betydligt mycket bättre;P fan det var kallt igår=/ jaa,, vad ska man mer skriva då? Börjar jobba på heltid snart....23e juni... Länktar lite men ändå inte. Så jobbigt att det ska vara så långt bort så man är tvungen att bo hos mamma dom här 2 månaderna. Och vill inte vara ifrån daniel=( Men det är ju ett jobb jag trivs med och jag får pengar. Sen drar vi iväg utomlands det är väl tänkt i slutet av agusti. Men vi väntar tills emma fått bebisen känns så dumt att åka just då sen så vill man ju vara med och finnas till hjälp om det skulle vara ngt. Men iaf , nu ska jag Kila iväg så det blir någonting gjort här hemma...


Stjärt!  

Av Anna hasselblad - 11 juni 2008 15:39

hallå!


Just nu sitter jag hemma och väntar på min kära daniel. Har ätit lunch på Docken med emma=) Jag köpte en Grekisksallads meny . det var rätt gott men sen när jag kommit ner en bit på maten så var det fullt med olja så jag åt inte upp den.  Har varit på HM och köpt lite kläder åt daniel=) Det var fina kläder tycker jag, hoppas han tycker samma :) ikväll så tänkte jag och daniel ha mys kväll . Han skulle igentligen jobba över till 7 men jag har övertalat honom att vara med mig ist:P hiihii . Har verkligen saknat detta - Att umgås med varandra. Det var så länge sen vi gjorde det. Så jag ser Väldigt fram mot att umgås men Älskling!  Tycker så synd om honom han har lite körit på jobbet med vissa personer, dom tror att dom är bäst på allt. Och jag syftar på 2 personer då..... Just nu lyssnar jag på Scorpions.. Me looove=)  Sen så länktar jag tills man jobbat klart i sommar så vi kan dra iväg utomlands jag och danne=) Fy fan vad vii ska myyyysa i solen =) Du och jag älskling! Du är mitt allt!

Av Anna hasselblad - 5 juni 2008 13:14

Tjabba...

surrade med rebecca nyss, hon ska komma hit den 23e agusti=) sen tror jag att danne , jag och malin ska åka ner till pappa stanna där nån dag sedan åka iväg utomland. Eller så blir det i början av augusti. får se hur det blir. Slutar jobbar 8e agusti . Men vi ska ska iaf åka någon gång då iaf. Idag har jag inte gjort så mkt var ute och gick vid 10 tiden i morse . sen så har jag legat ute och solat . Men det går inte ligga för länge för det är för varmt.

Ingen aning vad jag ska göra nu. Ska åka till sundsvall i morgon ska jobba på lördag 7-21:30 och söndag 08:30-20:00. har lite ont i huvet ska ta och vila lite ...



hejs

Av Anna hasselblad - 2 juni 2008 20:45

Hejsan!


Är hemma hos mamma nu har varit här sen i lördags. Danne kom på lördagen fast typ kl 22 och sov med mig. Sen på Söndagen så jobbade jag från 8 - 21. hade rast från 13 - 16 . då var jag malin och danne nere vid alnösundet och solade och badade =) Det var skit varm igår typ 30 grader. Helt sjukt. det var faktiskt lite ångest för att man jobbade en sån dag =/  Och idag har jag legat på terassen hemma hos mamma och solat. Sedan kom Julia förbi en sväng så vi låg på studsmattan och solade och surra. sen har man väl inte gjort så mkt mer. I morgon kl 13 ska jag på möte på jobbet . Ska surra lite om larm , sekritess och deligering... sen tror jag nog att jag åker hem till härnta. Saknar danne lite faktiskt=(  aja men nu har man iaf skrivit lite :) jag har typ inte tid att skriva ngt eftersom man jobbar och sen vill man ju heller inte sitta inne vid datan när det är sommar och fint väder:P :P 



Hejs!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards