Alla inlägg den 11 september 2008

Av Anna hasselblad - 11 september 2008 10:56

Glasögonen bild 1 och 3 . det är dom brillorna jag siktar på. Den i mitten är ett annat par.  

hejhej!

Var upp med tuppen i morse. Har varit hos optikern och kollat min syn sååå skönt att det är gjort!! Sen så har dom sagt att jag inte får använda linser på ett tag så jag ska köpa ett par brillor som jag tycker är fina och som jag kommer att trivas i . Så jag har lånat hem 2 bågar som jag gillar fast jag har på en favorit nu så att jag ska vänja mig. Fast jag måste säga att det känns konstigt att ha glasögon på sig man är ju inte van.  Men som sagt jag har vald Dolce &Gabbana brillor för att dom var de ända snygga jag hittade. Och jag är absolut ingen märkesnörd men jag tycker att ska man anväda glasögon nu så ska jag lägga ut på ett par som jag trivs i och tycker är fina. dom här jag har kostar bara bågarna 2600 och dom andra som jag inte är lika sugen på kostar 1560.Tror att mina glas kommer gå på 1996 så det blir 4596 kr sammanlagt och det tycker jag är lagom. Får se vad danne säger sen ska ut och äta lunch men honom vid 12 så sen kan jag gå in och lämna in bågarna redan idag så får jag brillorna snart=)  haha nu får ni vänja er med en anna med Glasögon..:P kommer kännas jätte konstigt...


ska lägga upp bilder på brillorna. Dom är ganska lika varandra men ni vet den dära känslan i magen när man vet att det är rätt så känner jag för dom jag har valt...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards