Alla inlägg under maj 2008

Av Anna hasselblad - 23 maj 2008 17:20

Hej hej!


Japp idag har jag mått Pyton! Fast det känns bättre nu iaf. Just nu väntar jag på Daniel han har varit på Bolaget . Ska ju till Stina i morgon. Sen får jag se om det blir någon utgång det beror på om danne vill.  Just nu står det lax ,spenat och potatis på bordet som Väntar. Men vill inte Börja äta förens danne kommer =) Ska vara nyttig haha=) Sen ska jag nog gå iväg och träna . Får se om kaffedarren försvinner dvs. Drack en hel kanna kaffe för jag var helt Loj. Men nu är jag överpigg kan inte sluta plocka här hemma. Men det är ju bra. För nu ser det Fint ut =) har hållit på plocka här i 3 dagar.. hah?   Måste fanimej träna nu . I sommar blir det inte så mkt träning för mig. Ska ju bo hos mamma från 23 juni till 8 agusti . hehe. Men finns ju andra motionsaktiviteter:P Jag är på så bra humör idag=)



Av Anna hasselblad - 22 maj 2008 13:23

jaha, har inte haft så mycket att skriva om dom senaste veckorna. Men Emma tyckte att jag Bloggade för lite så jag tänkte iaf skriva någon rad :P

Ja, vad har hänt då dom senaste dagarna /veckorna. Jag har jobbat ,varit hos mamma i en vecka kom hem i förrigår. Dom ringde från Jobbet idag men jag orkar verkligen inte åka ner igen . Plus att jag har inga pengar kvar. Men Sen så ringer det NÅGON med Hemligt nummer hela jävla tiden. Så Den som gör det Sluta jag kommer inte svara. Jag hatar Hemligt nummer. Fattar mig inte på det där med hemligt nummer. Jag Har haft det 1 gång när min kompis skulle Låna min telefon och kolla vem det var som hade ringt henne. Men sen om man vill få tag i nån person varför ha hemligt nummer? Sen att ni inte lämnar ett meddelande då? Ist ringer ni 100 000000 gånger. Sen kan jag inte ringa upp heller ? Så jävla dumt. Sen så har min mamma hemligt nummer men det ringer ju folk och vill sälja saker hela tiden. Så vad är meningen med hemligt när det inte ens kan vara hemligt. Så nää jag protesterar mot hemliga nummer. Sluta ring mig , för jag svarar ändå inte!

Sen en till sak jag stör mig på, När jag var ute och gick igår, så Skulle jag gå över ett övergångställe jag han gå typ 1 meter på det så kommer det en bil i säkert 30 -40 km/h och körförbi, 3 cm från mig,. Så jag vart så jävla arg och skrek att det var ett övergångställe. oCh Föraren Kollade surt på mig. Fy fan för folk som inte Kan köra bil? Hur kan man ge ett körkort till folk som inte kan köra? Ahhhhh , jävla bajs:P  Så nu har jag delat med lite om mina tankar och funderingar..... Nu ska jag ut och gå,. Så vi får hoppas att jag inte blir på körd av någon idiot som inte kan köra bil .



Stjärt!

Av Anna hasselblad - 13 maj 2008 21:17

Just nu sitter jag och Lyssnar på 3 doors down .. Älskar dom !!! =) Sen så surrar jag med Malin på msn. Jag Och danne har nyss käkat =/ vart lite sen middag.  vad ska man göra sen då?  Danne ska ha datan snart. han vill nog spela:P  Idag har jag varit med Stina . = D det var kul det.- ska jobba i morgon och på torsdag och eventuellt på fredag . Men nu ska jag mysa med danne :D

Av Anna hasselblad - 12 maj 2008 15:08

Nu har jag varit och handlat lite mat fick lön idag :S haha  . Iallafall jag köpte en viktväktarlåda. Tyckte att jag skulle vara lite nyttig, har bestämmt att jag ska ta tag i dom sista kilona nu. Vräkte ju mig massa godis i går, efter det så fick det mig att tänka efter. Har inte gått upp ngt men om jag fortsätter så här som jag gjort hela veckan lär jag ju göra det.

Sitter Och lyssnar på Leoana Lewis - Bleeding Love. Första gången jag hörde den så Grät jag :S haha .... Det är så fin . Lyssnar på den om och om men lessnar aldrig:D  Ja , vad har man mer gjort idag? Jag sov till 12. fast jag vaknade halv 11 först sen la jag mig och sov till 12 . Det var riktigt skönt att få sova ut. Men jag tycker att jag är trött hela tiden igår somnade jag 23 :00 :S var jätte trött. fast nu är jag pigg. jag och Älskling ska iväg och träna efter han kommit hem=) var ett tag sen man tränade. Igår så var jag hos svärrföräldrarna och åt middag ,dock åt jag inte så mkt för jag mådde illa av all godis jag Proppa i mig under dagen . Jag vill verkligen gå ner mer i vikt ska verkligen göra allt jag kan för det också . har fått tillbaka Motivationen nu . =) Så det är bara sätta igång . jaja . nu ska jag ta och Diska.


Prupp

Av Anna hasselblad - 2 maj 2008 21:49

Arrive at seven the place feels good
No time to call you today
Encores till eleven then Chinese food
Back to the hotel again

I call your number the line ain't free
I like to tell you come to me
A night without you seems like a lost dream
Love I can't tell you how I feel

Always somewhere
Miss you where I've been
I'll be back to love you again

Another morning another place
The only day off is far away
But every city has seen me in the end
And brings me to you again

Always somewhere
Miss you where I've been
I'll be back to love you again

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards