Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Anna hasselblad - 27 oktober 2007 22:52

Hejsan.

Nu har jag kommit hem. Det har varit sån lång dag, det har ju varit långa dagar ända sen onsdags. Jag har bara sovit 4 timmar varje natt och sen behövt kliva upp tidigt så som kl 8:a eller 9:o,är så himmla trött . ska gå och lägga mig snart. Är hemma hos mamma nu sover här i natt. Pallade inte Åka buss till Härnta,. sover i syrrans rum i natt. Hon är i Malmö. jaa. jag kan ju säga att hela resan var ju förgäves. Eftersom allt vart skit, bara en massa tjaffs och bråk. Men det var kul att träffa mormor och morfar och kusinerna! mmmmmmmmm. gud vad skönt det ska bli att få sova i en riktig säng och sova riktigt längeeeee:D mm. men jag kan säga nu. att jag inte gått ner ett ända Kg, har ju fetat mig som fan där nere. fast inte fetat men jag har inte rört på mig så som jag ska. Men det är nya tag på måndag! Eller varjefall i morgon. Men ska träna på måndag iallafall! Är så less just nu för att alla är så otrevliga mot varandra,. fattar inte hur man kan ha sånt jävla humör?! varför ta ut sin ilska på andra liksom? det fattar inte jag! usch säger jag bara. hatar sånna männsikor!!

Haha, Sitter och spanar in sängen lite smått nu:P Ska faktiskt sova :P ska bli såå skönt! sen åka hem till härnta i mårn och träffa min Baby! :D Saknat dig jätte mycket!

aja. Ta det lugnt där ute och kom ihåg : VAR SNÄLLA MOT VARANDRA

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards